The heart wants what it wants


Assalamualaikum and Hi!


favorites classmates. Aiman SELUAR SENDAT!!

 Wahh hoorayy hoorayy its a holi holi dayy. What? Bhahaha.. Kann? Dah nak habis cuti pung ung ung ung Eh not pung*** Kau yang buat spekulasi cenggitu nape? HAHAHA lex lex gegurau.. Jangan marahh Nah muah ciked mmuahh. *muntah pelangi senja Daheck? Taklah alaa gurau jee *nose

 Sooo hows life? Wahh cecuti ni tak kemana ke? Share lah sikit .. Mana tahu ada yang cecuti ni jenjalan ke tempat Dunia Tersembunyi ke? Takde? Ohh yeke? kesiann Weh aku gurau jelah! Jangan sentap! Hek elehh So recently , Im not updating my other half because (cewah other half koo) Apa niii Oklah Terus terang , I dun hef edia laaa Time ada idea berjuta juta berbillion billiOn. Time tu jugaklah ada problems. Eheh. Apa? Eh tak tipu okkeh?! Kfine. Tanak kawan sudah ~ Shuuh shuuh pi jejauh sana nyibukk jee AHAHA

Aku suka cerita S. P. O. N. G. E. B. O. B. Besttt Aku suka tengok Span-je-bob masak Krabby patty C ke K ek? Entah. haha Aku suka tengok si Span-Seluar-Petak tu dengan Patrick si Tapak Sulaiman. Squidward si Sesunggut-Sepuluh pun aku suka . Walaupun watak dia tu macam seluar dalam kekadang asdfghjkl K gurau AHAHA. -..-


 I want to tell you a story lah. Wanna listen? Ok lets ..

Haritu , 14 12 14 , yelah birthday aku lah. Tanya lagi pulak eh ada kang makan nasi tanpa lauk ni kang eyy Wah mekasih mekasih .. Nak sain tak? Banyak masa lagi ni Demi peminat apalah salahnyaa I went to driving school yay for license of course . Nah not car, its motorcycle. How i wish i could drive . Like seriously you took your license on the day and date you was born? Seriously? Haha yeah. Obviously ~ 




 Long typing short, sebelum kau buat ujian komputer pe semua tu , mestilah dengar ceramah dulu kan? Ya betull . 6 jam lah -..- Nasib baik penceramah tu semua dok buat lawak ja kalau dak memang lagu tu jugalah aku tidoq . <.< Dafish? ahahahahaha No matter what Muar tetap dihati! Yeahh
Pastu , cakap kau mata aku tak tertahan tahan rasanya nak tertutup je.. Aku sabar je sabar je ey . Oh akhirnya , tak tidur lah kau jawabnya? Yelah! Nak tahu pasal apa aku dok tahan mata ni dari terkatup? Sebab ... BUATNYA PENCERAMAH TU TANYA SOALAN KAT AKU, AKU NAK JAWAB APAAAA. lol. haha Tapi betul weh. Sungguh! 

 After that, mestilah lepas dok penat berbuih mulut menitis air liur semua tu mestilah REHAT kan kan? Hah yang ni aku suka! Tak tahu .. tapi kat sini, tempat aku buat lesen ni, ada 2 kali rehat , satu rehat panjang sikit , satu lagi rehat pendek. Ha'ah , rehat dekat kantin lah . But, at first , i thought that i just wanted to go to the Coop. But, i dont find where the location. Redha jelah .. Masa nak balik tu baru aku perasan , Koperasi tu selang satu pejabat je rupanyaaa LOL Apsal aku boleh tak perasan ek? Aha biasalah .. faktor umur EH ? So far, oklah .. 

 Nak tahu the part that should be highlighted apa? Well , sebelum balik , emm masatu dah pukul 3 petang. Tamat sesi ceramah , 4 petang. 1 hour more. Pastu , kerani kot .. akak kerani tu panggil namaku di awan gunung Jerai bersaksikan laut daun nyiur melambai  Salah ea? haha .. but i put an effort on remembering the lyrics ok purrs --' Aku pun bangun, buat lek jelah , kau buat muka dek , ala takyah malu sangat even kau malu. Jangan ketara sangat , biar orang ingat kau heartless. Muka tu kasik garang sikit bah . Boleh bah kalo ko. hee . Pastu, dengan kesegakkan yang ada, aku pergilah kat tempat akak kerani tu . Suara dia comel macam orangnya. -- Cuma pitching tu lari sikit bila dia menjerit. Biasalah sesetengah orang tak sampai bila nada tinggi ~ 

 Akak kerani yang kiut miut piut liut giut hiut tu tetiba tanya aku dengan muncung itik bapak shomel dia tu. Macam ni :

She : mmm *keketukmeja Harini , tarikh berapa ek? 
Me : *enthusiastically Oh harini 14 hari bulan .. 
She : *ducklips Alaaa siapa nama cikgu awak ni ?  
Me : Rosli , eh En. Rosli .. 
She : Alaa dia nii Dik, awak tak boleh amik lesen lagi nii, umur tak cukup nii.. Cikgu awak tu pun aduhhh
Me : (gopo dio lagu tu akok ni?) Uh? Oh .. Abistu? Maksudnya, saya tak boleh   ke? Tapi, ceramah ni? Kalau saya teruskan je boleh? 
She : Takpe awak boleh teruskan .. Tapi, patutnya awak datang esok. Kiranya,lepas birthday awak baru awak boleh buat lesen . Patutnya, tak boleh taw .. 
Me : (hekelah akak ni.Ayat nak feeling) Oh .. ok .. terima kasih kak .. 
 
 So, for the conclusion , never took your license on your birthday. Tak payah nak frust sangat. Buat relax je lah hahahahaha 
Good news? Eheh aku berjaya dengar ceramah.
Bad news ? Purrs aku kena ulang balik  yayyyyy*penuh kepuraan 



my favorites gals 


 With that, i end up my speech . Thank you for your attention! Mmuah



No comments:

Post a Comment

When I met you, we weren't alone.. CUPID was there too and he hit me with his arrow, then BOOM! suddenly I'm in love with you. *biggrin*

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 8 Dec 2013