SAMBUTAN HARI RAYA SEKOLAH (STMI)



Assalamualaikum and Hi! =D


 How are you guys? Im doing great here . LOL . HAHA
So, this is the latest entry that i can give you. Don't know if i can still write in this blog or not. I know this would sound cliche but please (ecehh HAHA) I want to focus. SPM is just around the corner. Trial lagilah dekat. Engko gila aku tanak fokus? Uhuhu

 Em jadi seperti tajuk di atas. Yayyy raya lagiiii #inikanraya #syukurselalu #raya30hari #Astagfirullahalazim 
Alhamdulillah sebab Pengetua sekolah baik hati jadii dapatlah sambut Hari Raya dekat sekolah dengan pakai pakaian raya. Yayy i lap youlah Pengetua muah muah (-_- ) '






Meet them , MY GIRLSSSSSS i lap you i lap you emmuahciked
Fiqa dengan Zue tak pandang camera (-_+)

From left : Ain (baju kuning tudung biru) , Naz , Yana , Esha , Qila , Ziqah <3 <3 
#takpernahtaksayang




Look what happens when you use different type of theme? 
Baju tudung yang asalnya warna merah jadi pink . AHAHAHAHA 

Mana Ziqah? Zueee kenapa tak pandang camera!!! Fiqa pun grrrr




Siapa bilang gadis Melayu tak menarik? Tak menawan ? Tak tertarik hati tiada memikat? Kalaulah memang tak mungkin aku kan jatuh .. Ohohoii ( betul ke lirik? )

Ain ? Di mana mukamu Ain? 




My muffin pizza buttercup be my baby ~ I mean err meet my sweet heart <3

Qila yang tudung biru. Oh shayang saia yang buat love tu <3 <3 <3 




Gambar first mesti shake . AHAHAHA aku pun tak tahu kenapa . At least ada jugalah gambar dengan budak kecik ni ahahaha <3 <3 <3 




Nanti kalau dah dewasa (ceh) Jangan lupa aku AHAHA Lupa siap. (nak buat ayat sedih sebenarnya tapi kang aku yang kehujanan ) 





Kalau nak tahu . Nama penuh budak tudung pink tu Nur Nazira binti Mahram. Tak rapat tapi akrab AHAHA Dia ni pun annoying kadang kadang. Comel sangat I cannot go HAHA
Sebab dia ni putih sangat jadi kalau dia malu atau ketawa muka dia warna merah yang amat. Macam warna tomato (untunglah putih ) 
Dulu aku ingat dia ada mix chinese. Punyalah aku tanya dia beriya dia gelak sakan je . Kau rasa? 
Pastu dia katalah muka dia macam chinese sebab yang sambut dia masa dia lahir doktor chinese. Aku ingat dia buat lawak taw. Memula tu aku blur , sebab macam tak lawak jadi aku tak ketawa . Pastu , muka dia aku tengok macam real je dia cakap, so aku pun gelaklah .





END OF STORY 










No comments:

Post a Comment

When I met you, we weren't alone.. CUPID was there too and he hit me with his arrow, then BOOM! suddenly I'm in love with you. *biggrin*

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 8 Dec 2013