1st post : HARI RAYA


Assalamualaikum and Hi ! =D

 Hai semua! Rindu aku tak? Ceh poyo ~ Ahahaha ok whatever ~


Em so recently aku rasa macam dikhianti . yah. Pfftt . HAHA . Atau mungkin hanya perasaan aku je? hm mmm lets cut the crap. So um ahaha ok jadi harini aku nak update pasal BERHARI RAYA yayyyyyyyy  (>.<)





SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN 
kepada semua lapisan masyarakat yang beragama Islam tanpa had umur *percikanbungaapi

daripada kami : #5PA #hotzbebeh


 " Eh macam sikit jeh " - Meenah

" Asal perempuan sikit sangat ? " - Jemah

" Ini je ke budak kelas Mira ? " - Mamat


Oklah untuk pencerahan , kalau nak tahu , kelas Mira ni semuanya 32 orang termasuk 4 orang Chinese . Kalau tolak Chinese , jadilah 28 orang . And yes , sepatutnya 28 tu semua join our  'convoi ' Hari Raya . And yeah aku ingat semua budak kelas dah tahu yang kita semua akan pergi beraya bersama so aku pun  " Oklah . Aku join lah " . Sekali , rupa - rupanya masih ada yang tak tahu jugak . Ok tu takpe lagi but the most pathetic thing was bila kau kena point sebab kau pun turut serta 
HA HA HA . Mohon pertukaran tempat duduk berlaku dengan cepat . Cepat secepat cepatnya please . Bao bei , Zu , Yana , naik sekolah kita tukar tempat duduk taw . Aku stress . Jerawat sampai timbul ha uhuhu

Aku rasa dalam 5 tahun kat sekolah menegah ni dan antara kelas selama 5 tahun ni , Form 5 nilah aku dah mula rasa bahangnya . *peace 

Aku ni banyak cakap . Tapi aku tak suka betul bila ada manusia mulut macam uish takde insuran. Aku rasa dia layak mereput. Ikhlas dari lubuk hati yang paling dalam. LOL. 

Pernah tak rasa kau rapat dengan beberapa orang tu pastu macam ada sedikit selisih dia pandang kau macam asdfghjkl pastu dengan tak bagitahu sebab kenapa dia tarik muka dengan kau dan let it be let it be ~~

Weyh raya ni nak tarik muka pulak aduh tak syok ah! 






Kacaknya yang depan tuuu 
wuuuuuuu 
Number phone please ? but first #letmetakeselfie




  Sebab Mira pun hanyalah manusia biasa jadi hee em em emm Minta Maaf ya kalau ada salah silap hehee Jangan simpan dalam hati ya segala tersalah kata mahupun perbuatan heeeee Sayangg semua emmuah ciked LOL . <3 <3 <3 





Some of my classmates . #karenakapoor #prettyzinta #aishwaryaray

Hahaha comel kan? 
Yang lelaki kanan pakai spek bukan budak kelas dan  lelaki baris belakang , dua dari kanan pun bukan budak kelas .

Ni rumah first yang Mira pergi . Rumah Iejah . Sedap weyh nasi lemak ayam goreng air sirap bandung dia perghhhhh Terbaik toq . ahaha






Aduhh blurrr nih blurrr waduhhh 

Okeh ni muka dah serabai . Almaklumlah dah berapa buah rumah kitaorang pergi! Mahu tak serabai muka AHAHA  

Ni rumah yang keee berapa ek? Jap. Kira jap . 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 eh 3 kott . Rasanyalah ~ hehe
Rumah Teacher Laili <3 






Ni  pulak dekat rumah Alin . 
Hahaha semua muka macam #KeranaTerpaksaAkuRelakan






HAHAHAHAmbik kauu . Gambar atas kemain sopan. Ahahaha 
Nilah classmates Mira <3 <3 <3






Hanya mampu tunjuk peace je whilst the boys Ultraman (-_-)'  So cuitt
haha yup masih di rumah Alin ahaha <3 






Suruh buat gaya bebas , ahaha inilah dia hasilnya <3 

Rahmat dengan Faiz tu ahahaha <3 <3 <3 

Ini pulak dekat rumah Ika <3
Anak buah dia atototo comelnyaaaa <3 <3 <3






Last photo. bomb. Ada macam gaya model antarabangsa tak? say yes please 
Ahahaha <3 <3 <3

Kalau nak tahu , masa tengah selfie ni , tetiba ada abe dengan akok In-de-air lalu atas jalan dan diaorang ' wuuuuu ' kitaorang . Ahahaha Kau rasa?? 





Sebagai akhirulkalam , Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin ya <3 <3 <3
Jemput datang rumah ehehe 





No comments:

Post a Comment

When I met you, we weren't alone.. CUPID was there too and he hit me with his arrow, then BOOM! suddenly I'm in love with you. *biggrin*

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 8 Dec 2013