Part 1


Assalamualaikum and Hi! =D

 So today Im gonna introduce myself lah --' Dah lama tak speaking tu yang macam tershekat-shekat tu ihiks --' 


Aku pun tak pasti apa sebab aku letak gambar Daud dengan Aku --' HAHA 

hmm Daud a.k.a. Daus a.k.a Firdaus . Dia ni bengong sikit otaknya LOL (in a good way)
Selesa kawan dengan dia . Tak perempuan sangat cuma jambu sikit.  Annoying tahap max. Tak pernah tak gelak dengan dia . Oh poyo banyak . Sengal . Dia ni handsome sebenarnya (standby baldi sesiap) Sekarang bertambah-tambah handsome sebab makin gelap kulit dia. Selalunya putih semenjak masuk kawad HAHAHAAHAHA macho habisss (diorang kata. BUKAN aku) 
Pandai Mathematics. Selalu kena buli dengan aku. Pembersih yang amat. Perangai gila-gila. 




Nur Haziqah Hassan .

Dia nilah yang aku cakap most annoying yet fun to be with tu . Kawan yang baik. Penyayang. Menjengkelkan Menjengkelkan dan Menjengkelkan . Mulut dia boleh tahan . 
Baik hati . Cantik. Pandai Mathematics lebih daripada Daud. Kawan baik Esha dengan Kiki Lala . Bising jugak . Bukan pendiam. Tak faham sangat aku dengan dia ni sebab susah sikit nak faham otak dia . HAHAHA 




Fazlin Syazwaney and Siti Nuraesha

Alin. Baik hati . Gangster dalam kelembutan. Suka bash orang HAHA. Mulut boleh tahan . Kaki fashion. Cantik. Comel. Pandai posing.

Esha. Penolong ketua kelas. Garang sikit. Happy-go-lucky. Baik hati. Kawan baik Ziqah . Rapat dengan Alin dengan Ika dengan Iejah. Cantik . Selalu dapat nombor 1 dalam kelas. Adik perempuan dia comel. Kecik je alala comell. 




Nor Reyana Abu

Oh dia ni complicated sikit. Perangai hampir sama dengan aku (macam tak caya) Even cikgu - cikgu pun cakap selalu confuse dengan muka aku dengan dia ni. Ada sekali tu dia minta pendapat Izzat (budak laki kelas aku) pasal muka kitaorang. Aku geleng kepala suruh Izzat menidakkan tapi eh makin dia kata " sama sikit tang pipi tu " Ok bolehlah bolehlah ~ 
Apsal dalam gambar ni fesyen dia pelik sikit? HAHAHA sebab dia ni sengal!Sangat sangat sangat! Dia cakap lepas menusuk kalbu tapi hati dia baik. Ayat dia semua penuh pengajaran kau tahu . Otak dia ni gila bapak tahap max memang gila. Hard to describe. Ketawa dia kelakar. Gangster . Cantik. Aktif sukan. Bola jaring , bola tampar semuaa dia pandai main =D.
 Kadang - kadang tu menjengkelkan sikit. Kawan yang baik. Pandai subjek Pendidikan Islam. 
Pandai mengaji. Fasih . 
Cita - cita dia nak pergi Mesir . In shaa Allah .. aaminn .. 




Noor Syuhadah Jasri and Rahmat Rafie

Adah. hmm lawa. Lembut. Kelakar. Cantik. Sengal. Ada sekali tu dia gurau dengan si Reno pastu dia tersebut *&^% HAHAHHAAHAHA sampai sekarang aku ingat dan kalau aku ingat mesti tersembur gelak aku. HAHAHA Terbaiklah Adah! Otak gila sikit. Mak dia lawa =D. Pandai Mathematics lebih daripada Ziqah . Sekelas dengan Naema. Kawan rapat Aku. Ex-Prinsip Akaun.

Rahmat a.k.a. double R. Handsome . Makin annoying sekarang. Baik hati. Paling cool. Sempoi je orang nya.. Sengal. Menyakitkan hati. Orang Melakau . Hidung macam Zizan Razak sikit LOL. Kelakar. Ingin mencari awek yang sama sekolah dengan dia . (HAHAHA SORRY RAHMAT TERBOCORKAN RAHSIA) HAHAHA  




Nur Zuriani Zakaria.

Patutnya aku letak dia yang paling awal . HAHA . Kawan baik aku tapi annoying dowh dia ni . Kalau aku cakap tak pernah nak dengar. Cakap dia laju. Dia bukan jawa tapi loghat dia bila dia marah , jerit , bising , agak pekat sikit. Selalu kalau aku ada cerita atau gossip, aku cerita kat dia. Kawan baik dan rapat dia Hanim hehe Takpe lah , biarlah dia nak kawan baik ke kawan rapat ke apa ke . Yang penting dia kawan baik aku. Lain tolak tepi dan belakang dan kanan dan kiri. Baru - baru ni dia kalahkan aku dalam acara Lumba Lari. WOW Fantastic bebeh dance uhuuu HAHA Boleh pun lari lajuu , bukan tak boleh -- Malas je lebih . Kaki dah panjang pun malas larii heish. Suka cakap
 " haishhhche " dan " AWAS ko " Pandai gila babeng. Expert dalam Prinsip Akaun . Cantik gila.
 Mak dia pun cantik =D . Adik perempuan dia comel plus cantik. Adik lelaki dia kelakar. hahaha . Nickname dia ni banyak sikit sebab aku suka panggil dia macam - macam . Zhu , Zu , Jue , Juju banyak lagi lah. Selalu kalau aku merajuk atau malas nak layan dia , dia tanya aku , aku jawab 
" Whatever Zu . Whatever. " HAHAHA 
Pernah banyak kali aku makan hati dengan dia, pernah cuba jugak nak merajuk lelama tapi tak jadi HAHAHAHA . --' 





No comments:

Post a Comment

When I met you, we weren't alone.. CUPID was there too and he hit me with his arrow, then BOOM! suddenly I'm in love with you. *biggrin*

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 8 Dec 2013