Inappropriate Writing ehe

Assalamualaikum and Hi! =D

 Aku ada story nak share tapi macam HAHAHHAHAHAHAHA --' Susah ah susah ah 
Apsal aku macam niiii 


hehaaa Aku tahu Lif. Bila nak kurus ~ KAN?! KAN?! Hidup SQ! emmuah eh?? --'

Taklah . Ceritanya macam ni .. tadi , Mira pergi sekolah sebab ada latihan untuk Hari Guru oh btw wish me luck ea? Nah cinta <3 Apa?? 
Cerita yang aku nak cerita ni pelik lah duh.come on dude you can.


Babe makin eh susahnya nak cakap . Firstly, makin pandai buat lawak. Secondly , sengal dia tu kemain eh eeuw takpe saya saaayanggg bae first and sec sayaaa
Geram banget deh pokoknya yah pokoknya harus ditebang *mukainnocent 
I dont ask you to do so Who ask you to do so? Nak kena belasah ke?! 
I HATE YOU TO THE MOON AND BACK AND FORTH AND NEVER COME BACK JUST STAY THERE!!!


                                           ----------------

  Aku suka buat karangan panjang panjang tapi kadang kadang otak aku ni laju sangat idea mencurah curah tapi tangan aku ni perlahan sangat . Tak dapat nak analisis data Wah! buu buuu 




AHAHAHHAHAHAHA weyh HAHAHHAHAHA 

Aku tahu Daud mesti marahkan aku punya dan aku tahu Yana mesti "motivasi"kan 
aku punya tapiii
SAYANG AWAK BERDUA SELAMANYAAA emmmmuahhahaha

Tak. Bukan pasangan yang hangat bercinta. Hanya kawan sahaja. Ni ikut tema Retro . hahaha 

Sebab Daud makin cirit -birit taw sekarang. Geram weyh layan dia. Ada je ayat nak dibalas.
Mulut tu kalau sekali dah membalas duush dush tembakan dia perghhh 
 Tepat sasaran dia. Sakitnya tuh disini di dalam hatiku sakit aw sakit aww





 hahahaha better aku out sekarang . Gosok baju ahhh aku belum spin baju ahhhhhh
Ok talk to you later sweetheart buttercup muffin <3 <3 <3


No comments:

Post a Comment

When I met you, we weren't alone.. CUPID was there too and he hit me with his arrow, then BOOM! suddenly I'm in love with you. *biggrin*

 
Template Edited By Mastura Aziz ♥ All Rights Reserved © 8 Dec 2013